Sunday, April 13, 2014

Pen Pintar Membaca MyIMAN TERBARU DiPasaran

Flayers Pen MyIMAN


As-Salammualaikum W.B.T untuk anda yang dihormati..

Pen Pintar Membaca? Apa dia tu..
Ni bentuk Pen MyIman.

Produk TERBARU dari MyIman Technologi (M) S/B , pengeluar handPhone MyIman D818 yang banyak kami jual terdahulu ( lihat list pembeli kami disebelah kanan - terima kasih buat rakan2 yang membeli yer.. nak ORDER Call lah 019 3883 320 )

Package Dalam Kotak.

Pen MyIMAN adalah satu inovasi alat bantu belajar terkini yang boleh membaca buku buku dan Al-Quran dengan sebutan dan intonasi yang betul.

Pakej Asas Pen Pintar Membaca MyIMAN mengandungi 12 buah buku asas mempelajari Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris , Bahasa Arab, Bahasa Cina, Doa Doa harian dan AL-Quran.

Buku buku yang terdapat dalam Pakej ini adalah :
1. Pintar Membaca - Buku 1 sehingga buku 4
2. Read with Me - Phonic Approach - 1 & 2.
3. Read with Me - The 45 Key Words - 1 & 2.
4. Read with Me - Sounds of the Alphabet.
5. Asas Bahasa Arab
6. Daily Doa - Basic Islamic Doa, Pillars of Islam, Pillars of Iman.

Sangat sangat sesuai untuk kanak kanak dari 2 tahun hingga ke orang orang dewasa.. kerana ianya mengeluarkan SEBUTAN dan INTONASI yang jelas lagi terang.. Nak tau beli satu hadiahkan kat ANAK TERSAYANG , pasti ANAK anda gembira dan seronok untuk mendengarkannya.

Terlupa plak nak bagitahu cara2 pengunaannya..
Seperti gambar di flayers Hanya suakan / point kan Pen MyIman ni di buku yang disertakan contohnya Buku Daily Doa - Sebutan Doa akan kedengaran dari pen MyIMAN ni.. senang jer

Harga Buat masa ni masih lagi RM300 - Harga PROMOSI.. Produk ni baru sangat di pasaran. Tapi sambutannya sangat mengalakkan.. Nak BELI CALL 019 3883 320..


Flayers Pen MyIMAN
Harga RM300 - Harga Promosi
019 3883 320

kirai

About kirai

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :